شرایط اعتراض به رأی هیأت بدوی جهت رسیدگی در هیأت تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی
وفق ماده 8 آییننامه هیأتهای تشخیص مطالبات مصوب 24/5/1373شورایعالی تأمین اجتماعی که اشعار می دارد :
ماده 8- نحوه تسلیم اعتراض کارفرمایان و سازمان به رأی هیأت بدوی جهت رسیدگی در هیأت تجدیدنظر به شرح زیر خواهد بود:
1- پس از ابلاغ رأی هیأت بدوی در صورتی که مورد مطالبه بیش از 000/500/1 ریال بوده و کارفرما، سازمان و یا هر دو به میزان مورد مطالبه معترض باشند بایستی ظرف 20 روز از تاریخ ابلاغ رأی، «فرم اعتراض به رأی هیأت بدوی» (فرم شماره 2 ضمیمه) را تکمیل و به واحد ابلاغ کننده رأی تسلیم نمایند. (به موجب بخشنامه 1/9 جدید درآمد منتفی است و صرفاً تکمیل قسمت الف و ب فرم شماره 2 انجام میشود)
2- در صورتی که اعتراض به رأی هیأی بدوی از سوی کارفرما صورت گرفته باشد کارفرما بایستی 000/12 ریال بابت "هزینه رسیدگی" در هیأت تجدیدنظر به واحد اجرائی پرداخته و رسید آن را همراه با تکمیل قسمت الف و ب فرم شماره 2 به واحد مزبور تسلیم نماید.
3- در صورتی که اعتراض به رأی هیأت بدوی از سوی سازمان صورت گیرد سازمان مکلف است دلایل خود را مشروحاً در قسمت ب فرم شماره 2 ذکر و قسمت الف فرم را نیز تکمیل نماید. سازمان مکلف است با دعوت از کارفرما نسبت به طرح اعتراض سازمان در هیأت تجدیدنظر اقدام نماید.
4- در صورتی که هم کارفرما و هم سازمان به رأی هیأت بدوی معترض باشند هر یک فرم شماره 2 را جداگانه تکمیل خواهند نمود.
5- تاریخ اعتراض کارفرما و یا سازمان، تاریخ ثبت «فرم اعتراض به رأی هیأت بدوی» در سازمان با رعایت تبصره ماده 1 خواهد بود.
6- تاریخ ابلاغ رأی به سازمان همان تاریخ صدور فرم اعلام رأی هیأت بدوی خواهد بود.
مراحل قبول پرونده شما توسط وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا مرکز (تهران ) برای پیگیری در دیوان عدالت اداری :
1-مطالعه و بررسی دقیق و همه جانبه پرونده
2- مطابقت با قوانین مربوطه
3- ارائه مشاوره و بهترین راهکار مناسب
4- پیگیری پرونده تا آخر کار
5- حق الوکاله منصفانه
پرونده های :
کمیسیون ماده 100 شهرداری – کارگر و کارفرمایی( اداره کار) – هیات تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی -کمیسیون ماده 99 شهرداری- آموزش و پرورش – کمیسیون ماده 77 شهرداری - اعضای هیات علمی دانشگاه – ایثارگران و جانبازان و شاهد – گزینش – اعاده به خدمت -تامین اجتماعی - نظامی و انتظامی ( سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و ....) – تخلفات اداری ، اختلافات استخدامی - دستور موقت - مقرری بیمه بیکاری – بازنشستگی - مستمری بگیران - تبدیل وضعیت استخدامی و اعاده دادرسی و..............
تلفن تماس با وکیل و مشاورحقوقی پایه یک دادگستری جهت تعیین وقت مشاوره حضوری :
09124404650 ( 9 صبح تا 8 شب )
آدرس دفتر : تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای آیت اله کاشانی .......
نکته :
با توجه به اینکه ساختمان دیوان عدالت اداری در تهران مستقر می باشد لذا وکیل دادگستری دارای پروانه وکالت در تهران، امکان بیشتری برای پیگیری پرونده را خواهد داشت .
قابل ذکر است پرونده های قابل طرح در دیوان عدالت اداری از سایر استانها وکلیه شهرها و در سراسر کشور از جمله (خراسان شمالی ،جنوبی و رضوی - شیراز – اصفهان– البرز – گیلان – مازندران – آذربایجان شرقی و غربی- قزوین –قم- همدان و .......... )
قابل پذیرش به صورت حضوری یا غیر حضوری جهت مشاوره یا قبول پرونده می باشد .