مهلت و محل تسلیم مدارک و اسناد به هیأتهای بدوی و تجدید نظر تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی
وفق ماده 6 آییننامه هیأتهای تشخیص مطالبات مصوب 24/5/1373شورایعالی تأمین اجتماعی که اشعار می دارد :
ماده 6- گردش کار پروندهها برای طرح در هیأتها به شرح زیر میباشد:
1- کارفرما میتواند تا قبل از طرح پرونده در هیأتها، مدارک و اسناد خود را به واحد اجرائی ذیربط جهت ضبط در پرونده تسلیم نماید.
2- اعتراضات وارده به ترتیب تاریخ ثبت آنها در دفتر هیأت رسیدگی و در صورت ضرورت تسریع در تعیین تکلیف، حسب تشخیص سازمان، پرونده مورد نظر خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
مراحل قبول پرونده شما توسط وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا مرکز (تهران ) برای پیگیری در دیوان عدالت اداری :
1-مطالعه و بررسی دقیق و همه جانبه پرونده
2- مطابقت با قوانین مربوطه
3- ارائه مشاوره و بهترین راهکار مناسب
4- پیگیری پرونده تا آخر کار
5- حق الوکاله منصفانه
پرونده های :
کمیسیون ماده 100 شهرداری – کارگر و کارفرمایی( اداره کار) – هیات تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی -کمیسیون ماده 99 شهرداری- آموزش و پرورش – کمیسیون ماده 77 شهرداری - اعضای هیات علمی دانشگاه – ایثارگران و جانبازان و شاهد – گزینش – اعاده به خدمت -تامین اجتماعی - نظامی و انتظامی ( سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و ....) – تخلفات اداری ، اختلافات استخدامی - دستور موقت - مقرری بیمه بیکاری – بازنشستگی - مستمری بگیران - تبدیل وضعیت استخدامی و اعاده دادرسی و..............
تلفن تماس با وکیل و مشاورحقوقی پایه یک دادگستری جهت تعیین وقت مشاوره حضوری :
09124404650 ( 9 صبح تا 8 شب )
آدرس دفتر : تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای آیت اله کاشانی .......
نکته :
با توجه به اینکه ساختمان دیوان عدالت اداری در تهران مستقر می باشد لذا وکیل دادگستری دارای پروانه وکالت در تهران، امکان بیشتری برای پیگیری پرونده را خواهد داشت .
قابل ذکر است پرونده های قابل طرح در دیوان عدالت اداری از سایر استانها وکلیه شهرها و در سراسر کشور از جمله (خراسان شمالی ،جنوبی و رضوی - شیراز – اصفهان– البرز – گیلان – مازندران – آذربایجان شرقی و غربی- قزوین –قم- همدان و .......... )
قابل پذیرش به صورت حضوری یا غیر حضوری جهت مشاوره یا قبول پرونده می باشد .