وظایف دبیران هیأت بدوی تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی بعد از تشکیل جلسه
بر اساس بندهای2-10 تا 5-10 دستور العمل اجرائی آئین نامه هیأت های تشخیص مطالبات که اشعار می دارد :
2-10) آمار عملکرد هیأتهای بدوی تشخیص مطالبات باید منحصراً طی "فرم پیوست شماره 8 " بهطور دقیق و خوانا تنظیم و حداکثر تا پنجم هرماه از طریق سیستم مکانیزه به اداره کل استان مربوطه ارسال شود.
3-10) دبیر هیأت موظف است در پایان هر جلسه صورتجلسه بند 7-8 را تنظیم و نسخه سوم آنرا به انضمام یک نسخه از کل آراء صادره در آن جلسه با اولین مراسلات و حداکثر ظرف مدت 24ساعت طی "فرم شماره 9 پیوست" به اداره کل استان جهت رسیدگی ارسال نماید.
4-10) دبیران هیأت بدوی تشخیص مطالبات موظف هستند تعداد جلسات برگزارشده، میزان حضور هر یک از اعضاء و دبیرجلسه و همچنین تعداد پروندههای مطروحه (که نصاب آن سالانه بر اساس پیشنهاد معاونت بیمه ای و امضاء مدیرعامل صورت می گیرد) را جهت محاسبه و پرداخت حق حضور طبق مصوبات هیأت مدیره سازمان به واحد حسابداری شعبه تحویل نمایند.
5-10) پیش نویس صورتجلسه رسیدگی و آراء هیأت های بدوی تشخیص مطالبات در 4 نسخه باید در همان روز طی "فرم پیوست شماره 4 " که به صورت مکانیزه نیز طراحی گردیده تنظیم و به امضاء کلیه اعضاء در جلسه برسد.